Mim : Gözümüzü Korkutan kitaplar



Okumak isteyipte okuyamadığım o kadar çok kitap var ki :(
Öncelikle bizi mimleyen Kore Fenomenine teşekkür ederiz :)
Kırmızı yazılar Beyza'nın siyah yazılar benim ( Esra)
1.0kuyamadığın bir kitap ? 

Senden Önce Ben. Ortaokulda bir arkadaşım vardı.Sürekli bu kitaptan bahsediyordu. Bir süre sonra sıkıcı bir hal almış ve benim bu kitaptan nefret etmemi sağlamıştı.


Evet utanılacak bir durum ama ben şeker portakalını okumadım .
Çünkü adını çok duymuştum herkes güzel diyordu  pek havamda değildim herkesin ağzından düşürmediği bu kitabın nesi bu kadar özeldi diyerek elime aldım ancak ilk sayfadan sıkılıp bıraktım .


2.Zamanın olmadığı için okuyamadığın bir kitap ?
 Sayamayacağım kadar çok kitap var aslında.  Açlık Oyunları serisi mesela.  Bir türlü zamanım olmadığı için okuyamadığım kitaplar arasında.

Okuyamadığım bir çoğu kitap var ancak aylar önce almış oldugum ve beni oku diyen bir psikiyatristin gizli not defteti var.



3. Bir serinin devamı olduğu için okuyamadığın kitap ?


 Vampir Günlükleri. Bir kırtasiyeden rasgele satın aldığım bir kitaptı. Okudum ama serisinin ilk kitabı değildi. Olaylar çok karışıktı ve bir daha devam etmedim .


Narnia Günlükleri Beyza ve bir arkadaşımla ortaokuldayken kırtasiye de görüp almıştık .
Ancak yanlış hatırlamıyorsam Narnia Günlükleri 8 seriden oluşuyordu bu yüzden de hepsini bulup okuyamadım .
 Ve ölümcül oyuncaklar serisi 

4.Yeni çıkan ve okumadığınız bir kitap ?

Gözlük. Arkadaşım almış bu kitabı. Benim dikkatimi çekmişti ama bir türlü okuyamadım.

Yeni çıkmadı ancak yeni duymuş olduğum Eleaour ve Park var.

5.Okudum bir kitabı beğenmediğini için o yazardan okuyamadığın kitap ?


   Genelde kitapları beğenirim. Üslupları değişik olsa bile. 

Daha dün bitirmiş olduğum Soğuk Kanıt kitabının yazarı o kadar abartılan bu kitabın beş para etmez olduğunu düşünüyorum .(tamam belki abarttım ancak yine de sinir oldum , hiç beklediğimiz gibi değildi.) böyle dediğine bakmayın merak edip yazarım diğer kitaplarına bakacağım gibi .

6. Havanda olmadığın için okuyamadığın bir kitap ?

İstanbul adında bir kitap nedense okuyasım gelmiyor .

Okul hayatımdan dolayı pek zaman bulamıyorum .
Ve bir kitabı okuyasım gelmese de o kitabı almış isem yani para dökmüşsem ona okumak için direnirim .

7. Çok büyük olduğu için okuyamadığın Kitap ?

Gazap Üzümleri . Hocamın önerdiği bir kitaptı. Ama sonradan bu kitap sizin için ağır kaçar diyip okutmamıştı.

Haruki Murakami'nin 1q84 1256 sayfa olduğunu duyunca vazgeçmiştim.
Hem zamanım yok hem de sıkılabileceğimi düşündüm.

8.Kapağını beğenip aldığın ama kötü yorumlar aldığın için okuyamadığın kitap ?

Sevgi Kamelyaları. Kitabın kapağı hoşuma gitmişti ve satın aldım. Ama sonrasında hem vakitsizlikten hemde arkadaşlarım kitabı beğenmediği için okuyamadım.

Kitabın kapağına bakarak almam önemli olan içeriği .


9. Okumaktan en çok çekindiğin kitap ?


     Grinin Elli Tonu. İsmini çoğu kez duymam meraklandırdı ama kitaba yapılan yorumlar dolayısıyla okumadım.

Romantik kitapları okumaktan hep çekinmişimdir sebebi ise :
1. Annem ortaokul yıllarımdayken aklını bunlarla mı dolduruyorsun diye elimden çekip almıştı bu kitapları .
2. Şimdilerde ise gereksiz buluyorum ancak okuyacak kitap ararken Beyza'dan 2 kitap çöğürdüm pabucumun ajanı ve dikkat aşk çıkabilir .
Bu tarz romantik şeyleri sevmiyorum ancak Beyza'nın bu kitaplarda ne bulduğunu merak ediyorum.

10.Uzun zamandır okumayı bekleyen kitap ?

      Şahmelek. Geçen yazdan beridir yarım bıraktığım ve bir türlüde devam edemediğim bir kitap. Sonunu kötü biteceğini düşündüğüm için bırakmıştım zaten.

Şuan evdeki çoğu kitabı okudum ve yeni kitaplar aldım ancak çok eskilere gidersek ortaokul yıllarında aldığım ve hala okunmayı bekleyen Aya yolculuk var.
Ben Junes Verne 'bin kitaplarına bayılırım Dünya'nın merkezine yolculuk , Seksen Günde Devre Alem , Balonda 5 hafta ...
Ancak Aya Yolculuk kitabını hiç ama hiç sevmiyorum ve hiç bir kitabı yarım bırakmayan ben için bu kitap tam bir yıkım .

Okyanus Melekleri
River 
Youka Chan
Little Agashis
Kalem kuklası
Moka Lee
Merve Cambaz 
Mimliyorummm :)


Not :,Gifler alıntıdır .
Farkettiniz mi Beyza ve benim kitap zevklerimiz çok farklı ben polisiye , psikoloji , macera o tarz kitaplar seviyorum Beyza ise romantik okuyor daha çok  ne buluyorsa o kitaplarda :(




Bir daha ki yazımızda görüşmek üzere hoşçakalın :)

Yorumlar

  1. Beyza kim bu arada, tanımıyorum ki ben :)
    Mimlediğin için teşekkürler.
    Yapacağım 3-4 güne İnşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalem kuklası :)
      Beyza benim yıllardır en yakın arkadaşım çok çalışkan biri bu yüzden okul yüzünden bloglarda pek aktif değil genelde birlikte mim yaparız :)
      Bazen o da yazı yazar ancak pek aktif değil onu bloglarda aktif yapmaya çalışacağım😊
      Ama birazcık utangaç o yüzden hemen olmayacaktır 😯
      Senin miminide çok merak ediyorum :)

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  2. güzel cevaplar olmuş, merakla okudum =) gazap ürünleri konusunda ben de aynı şeyi düşünüyorum =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duygun Evrim Su Korkmazgil :)
      Galiba zor bir kitapmış :(
      Begenmene sevindim :)
      Ama böyle dendikçe bu kitabı daha da merak ettim :)

      Sil
  3. Çok güzel bir mim olmuş.Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağmur Tozu :)
      Rica ederim
      Ben yine batırdığımı düşünmüştüm biraz:(
      Deli deli yazılar yazıyorum :)
      Senin kiminde çok hoş olmuş :)

      Sil
  4. Yo! (Selam) mime bayıldım. Son zamanlarda o kadar çok kitap alışverişi yapıyorum ki okunacak kitap sayısı aldı başını gitti yani demem o ki bu mim tam bana göre. İkinizin de yorumları çok hoştu tanıdık kitaplara kısa yorumlar kafamda şekil oluşumu sağladı. Kısacası güzel olmuş ve yeniden teşekkürlerrr~

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim :)
      Ben biraz saçmaladım ama Beyza bu işi kurtardı gibi ;)
      Senin mimini de çok merak ediyorum :)
      Bu arada iyi tatiller Rana :)

      Sil
  5. Zaman bulduğumda hemen yazacağım teşekkürler mim için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blue Army :)
      Rica ederim .
      Umarım LYS sınavın iyi geçer başarılar :)

      Sil
  6. yine çok şirin söledikleriniiiz yaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep :)
      Beğenmene sevindim :)
      İki kişi yapınca daha eğlenceli oluyor.

      Sil
  7. Çok güzel bir mim olmuş ^^ Ellerinize sağlık :) Bende bir ara yazarım artık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim :)
      Mimini merakla bekliyor olacağım :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kiss Me Tayland konusu

Sachiiro No One Room Konusu ve Yorumum

Cheese İn The Trap konusu ve yorumum

Birbirinden Alakasız 5 Soru Mimi

Mim : Gökten 3 elma düşmüş