Korku Seansı : Gerçek bir hikaye


Merhaba ,
Bloğumla daha çok ilgilineceğimi söylemiştim.
Geçen sınıftakilerle izlemiş olduğum bir filmi tanıtayım dedim.
Öncelikle korku filmleriyle aram nasıl ?
Korku filmi en son ne zaman izlediğimi hatırlamıyordum sağ olsun sınıf bol ,bol korku filmi açtı ve hiçbirinden de korkmadım yani korku filmlerinden korkan biri değilmişim .
Korku filmlerini sıkıcı genelde bulurum .
Erkekler beğendi kızların çoğu korktu ve pek sevmedi .
Benim için ise başlarda çok sıkıcıydı , ortalara doğru çok heyecanladım ve merakla izledim .
O yüzden beğendim 😁


Konusu :
Bir aile bütün parasını eski ve büyük eve yatırrır ,7 kişiden oluşan bu ailenin 5 kızı vardır.
Zamanla annenin vücudunda morluklar çıkar ve kadının dövülmüşçesine her yeri morarır .
Kızlarından biri  ise olmayan bir varlığın kendilerini öldürmeye çalıştığı söyler .
Ve bunu da kanıtlar aile artık ne yapacağını bilmemektedir bütün parasını bu eve yatırmıştırlar yeni bir ev alıp taşınacak paraları yoktur.
Paranormal olayları araştıran Ed ve Lorraine Warren çifti  bu aileye yardım etmeye karar verir kendilerini bilinmez zorlukların içinde bulurlar ,
peki bu aileye ne olacak ?
Bu aile bu bilinmeyen varlıklardan kurtulacak mı ?



Gerçek hikâyemiş sonunda hatta ailenin resmi var.
Bir takım mantık hataları buldum gözüme batmadı ama.
Tavsiye eder miyim ?
Eğer korku filmlerini seviyorsanız izleyin 
Eğer benim gibi sıkıcı buluyorsanız korku filmlerini , 
izlemeseniz de olur .
Eğer korkuyorsanız korku filmlerinde izlemeyin tek başınıza aksi taktirde fazla çığlık atabilirsiniz bende demesi …

Bir daha ki yazımda görüşmek üzere kendinize iyi bakın .







Yorumlar

  1. korku filmlerini severim, bizim evde nişanlım sevmiyorkorkuyor gerilmekten hoşlanmıyor ama ben tek başımayken izliyorum valla. buna da bakacağım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baktım yorumlara korku severler hep beğenmiş =)
      Umarım sende keyif alırsın bu filmden "
      =)

      Sil
  2. İnanır mısın bende geçen yıl lisedeyken sınıftakilerle izlemiştim. Ben de ortalara doğru korkar gibi oldum. Ama klasik bizde cin temelı oluyor korku filmleri onlarda ise ruhlar oluyor aslında bu konuda çok yaratıcı değiller gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanırım =)
      Evet ruh ,şeytan...
      Öyle şeyler diyorlar .
      Ortamlara doğru ne olur ya dedim.
      Film çok seviliyormuş yorumlarda gördüm .
      Galiba ben anlamıyorum bu korku filmlerinden .

      Sil
  3. Korku filmlerini çok severim, romanlarını da ama cılkını çıkarmamak kaydıyla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman bunu da seveceğini düşünüyorum .
      Ben sıkıcı bulurum korku filmlerini ama bunu sevdim .

      Sil
  4. ay izledim iyiceydi korku seviyom ben yaaa off ne korkular vaar yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep :)
      O zaman önersene bir kaç tane korku filminde izleyek :)
      Korkmuyorum ancak sevmiyorum da korku filmlerini ya :(
      Ama bu sevdim :)

      Sil
  5. Korku filmlerini sevmiyorum genelde çok saçma, belden aşağı veya komik olur esas olan gerilimdir Esra =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunda bol gerilim var :)
      Güzel, hoşuma gitti yani .
      Bende sevmiyorum korku filmlerini ya :(

      Sil
  6. İzlemedim Esra denk düşerse bir bakayım, gerilim gibi gelmedi bir an 😂😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fenom :)
      Sende haklısın korku filmleri senin dediğin gibi öyke düşünmen doğal korku filmlerine karşı benim böyle tutumun var zaten sıkıcı sıkıcı :)

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  7. Hem korkuyorum hemde izlemekten kendimi alamıyorum yazını okuyunca merak ettim gerçek deyince inceden bi korkarım ama bakmaya değer gibi :)
    Blogunu yeni keşfettim bende beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar da korkunç değil ben korkmadım şahsen umarım beğenirsin bende sizi takibe aldım.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kiss Me Tayland konusu

Sachiiro No One Room Konusu ve Yorumum

Cheese İn The Trap konusu ve yorumum

Birbirinden Alakasız 5 Soru Mimi

Mim : Gökten 3 elma düşmüş