Mim : Acayip Sorular

Bizi mimleyen Ranao 'ya çok teşekkür ederiz böyle değişik sorulu bir mimle karşınızdayım:)
Not :Turkuaz yazılar benim( esra)
Turuncu yazılar bayan.meşgulun (Beyza)

1. Çaresi bulunmayan bir   hastalığa  yakalandınız ve bunun sonucunda yaklaşık bir yıl ömrünüz kaldığını öğrendiniz kalan bir yılda ne yapardınız?

Telefonumu bırakırdım Kore dizilerini de 
ve kendime çeki düzen verirdim .
Asla niye diyerek isyan etmezdim .
  
Hayatta asla yapmayı düşünmediğim şeyleri vaktim yetti kadar yapmaya çalışırım.



2.Fobileriniz ,takıntılarınız var mı ?
Varsa neler ?

Fobim yok.
Her yazımın sonunda el sallayan gifler koymak gibi bir takıntım var.


Aslında örümceklerden korkmamda nefret ederim gibi bir şey.
Kitaba ve filme başlamadan önce sonunu okur/ izlerim.

3.Bir sabah kalktınız ve Dünya'da hiç bir insan olmadınızı öğrendiniz, ne yapardınız ?

Kesin birileri bana şaka yapıyor inanmazdım.Kiyamet kopmusta ben mi kalmışım .
Çok ağlardım tek başına ne yapılabilir ki.
Ha bir o okul belasından kurtulurdum .

 Aslında izlediğim bir çizgi filmde böyle olmuştu korkutucu olduğu kadar avantajlıda.

4.Dünya'yı dolaşmak isterseniz hangi ülkeden başlarsınız ?Neden

Kanada'dan başlarım.
Bir sebebi yok öylesine...

Yunanistan'dan başlar sırayla giderdim.
Sonuçta Dünya'yı dolaşcam .Bir yerden başkamalıyım.



5.İtiraf edin prens / prenses e dönüşür diye kaç kurbağa öptünüz ?

Kurbağa hiç öpmedim.
Ben zaten o masalı doğru düzgün okumadım. 
Öyle şeylere inanmıyorum.

Hayı yapmadım öle bir fantezim yok.

6.En son yaşadığınız küçük düşürücü unutadığınız olay ?

Beyza + Esra :
Öyle bir şey yok hatırlamıyorum.
Kim demiş , duymadım , etmedim bilmiyorum.

7.Asla yanınızdan ayırmadıgınız uç şey ?
Telefon
Cüzdan
Kitap veya kalem 


Telefon
Kitap
Çantam



             Hotoru  yakar top oynarsa !

8.Hayatınız bir kitap/ film olmasını isteseydiniz hangi kitap / film olmasını istersiniz ?

Bu soruyu biraz değistiriyorum film yerine anime Gukuen Alice .
O harika animeyi izlediyseniz o okulu bilirsiniz Alice güçleri vs
Ben de Mikan gibi bir alice olmak ve okula gitmek isterdim.

Hush serisi fısıltı .
Kitap gerçekten güzel öyle bir hayatım olmasını isterdim.

9.En yakın arkadaşınızın uzaylı olduğunu ve sizi ilk denek olarak kendi gezegenine götüreceğini öğrendiniz ne yapardınız ?

İnanamazdım ilk baş ama Beyza'dan bahsediyorum zaten belliydi onun uzaylı olduğu :)( tabi bu yazından sonra artık beni keser mi doğrar mı ?)
Beyza nereye ben oraya giderdim onunla.

Kaçardım ne yapabilirim ki 
Hem en yakın arkadaşım bana öyle bir şey yapmaz.



10.İsviçreli bilim adamları görünmezlik hapını buldu ve siz hapı kullanan ilk kişisiniz .Hapı kullandıktan sonra ilk yapacağınız şey?

İsviçreli bilim adamları beni ne yapsın.(ahah)
İlk baş yapacağım şey beyaz çarşafın içine girer ve milleti korkutmaya çalışırdım tabi millet çarşafı çekip kimseyi göremeyince asıl o zaman görürlerdi günlerini ...( şeytani düşünceler)

Kardeşim uyurken saçlarını pembeye boyar.
Tükenmez kalemle bıyık çizer.
Ve sonuç olarak pembe saçlı bıyıklı bir erkek kardeşim olurdu. ( şeytani düşünceler)



Bir daha ki yazımızda görüşmek üzere ;)
Bu yazımı okuyan herkesi mimliyorum :)

Yorumlar

  1. Ya kızlar son cevaplarınıza çok güldüm ^^ Ellerinize sağlık :))

    YanıtlaSil
  2. Evet benimde en çok o soru hoşa gitti :)
    İsviçreli bilim adamları beni ne yapsın dedim ilk baş :)
    Çok hoş bir mimdi :)
    Mimler doldu taştı bir yerden başlamam gerekiyordu bende bu acayip sorulardan başladım :)

    YanıtlaSil
  3. Bir film önerebilir miyim ? İzlemediyseniz: Benjamin Button'un Tuhaf Hikayesi. (ikinci sorunun cevabı nedeniyle tavsiye ettim :)
    Mim konusunda bende de öyle bir sıkıntı var. Birikti. Kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  4. Şimdi örümcekleri sevmeyen arkadaşım Beyza , benim fobim yok bu önerin Beyza için mi ?
    İzleyecek film arıyordum izlerim bu hafta içersinde .
    Yorumun için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  5. Ne yalan söyleyim en çok giflere güldüm cevaplarınız da çok eğlenceliydi. Mimi yaptığınız için her ikinize de teşekkür ederimm! Ellerinize sağlık ^^

    YanıtlaSil
  6. Sağol Ranao,
    Asıl bizi mimledigin için sağol cok güzel bir mimdi

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. muhteşem ikili döktürmüşsünüz yine, bu mimi hala yapmadım yaa tüü bana :)

    YanıtlaSil
  9. Bende kadın olmayı yapamadim Beyza ile yapıcam ama bur türlü başlayamadık bu mime sende, muhteşem ikili dedin ya aklıma ortaokuldayken bize ayrilmaz ikili derlerdi okulda herkes bilirdi hic ayrılmıyormuşunuz derlerdi hey gidi günler aklıma geldi yine ://

    YanıtlaSil
  10. yani çok yaşlısınız yaa hey gidi hey tabi :)))

    YanıtlaSil
  11. ilk soru çok düşündürücüydü,
    oo ben blogger'a uğramayalı, ikiniz mimleri sıralamışsınız. ^^
    ilk soru feci düşündürücüydü, şu an bunu yazarken hâlâ acaba ne yapardım demesen edemiyorum. giflerde tam yanıtları yansıtmış yalnız. ^^
    Gakuen Alice'i işitmemiştim, eski serilerdenmiş sanırım, fakat çizimlerini sevdim. yılına göre güzel. ilk fırsatta seriye başlayacağım. :3
    bu arada ellerinize sağlık kızlar.

    YanıtlaSil
  12. Gukuen Alice'nin mangasınıda okuyorum şuan gerçekten ilk animelerimden biraz çocukça olabilir mangada çocukluktan yani 10 yaşından 18 ne mi kadar ne anlatıyor ancak çok renkli fantastik bir konusu var :)
    Birçoğu Alice gücü ve bu aliceleri etkisizleştiren biri bi ara yazılılar bitsin bu animeyi tanıtacağım :)

    YanıtlaSil
  13. sabırsızlandım. o vakte kadar beklemeye alayım. zaten benim de biraz yoğunluğum var şu sıralar. senin tanıtımından sonra başlarım artık. (:

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kiss Me Tayland konusu

Sachiiro No One Room Konusu ve Yorumum

Cheese İn The Trap konusu ve yorumum

Birbirinden Alakasız 5 Soru Mimi

Mim : Gökten 3 elma düşmüş