Anime : Ouran high school host club

Ouran high school hosthost club 
İlk baş  neden bu anime ?
O kadar çok bilinen bir anime, animesever her kişinin izlediği ( izlemesi gereken)ama geçen gün aklıma Kouru ve hikaru geldi.

İste bu melek yüzlü seytanlar,
animedeki favori karakterlerim bu ikisi.
Bizde de yok ki Haruki şansı 4 değil 5 değil, 6 erkeğin içine düştü.
Haruki kim ?

Haruki çok zeki bir kızdır liseyi burslu olarak Ouran High School'u  kazanır ancak kızcağaz okulda çalışacak yer bulamaz 
O nasıl oluyor kız okulda çalışacak yer nasıl olmaz.
Ouran okulu zenginlerden oluşmakta ve kütüphaneyi dedikodu yapma yeri yapmışlar.
Haruki de bu yüzden bos sandığı üçüncü müzik odasına girer ve karşısında 6 tane genç haruki okul kiyafetini alamadığı için sivil gelmiştir ve saçıda  komşusunun oğlu sakız yapıştırdığı için kesmek zorunda kalmıştır .
Erkek gibi görünüyordur Ouran host club onun üzerine gelir Ouran host club (6 gençten oluşan kızların eğlenmesi için yapılmıs bir klubtur )
Haruki o sırada pahalı bir vazoyu kırar ve host kulübün hizmetçisi olur ancak kız olduğu anlaşılır ve güzel yüzlü biri olduğu için kulübün hostu olur ve macera başlar. 
Üyeler ile tanışın :
Tamaki Suou ,
Yarı Fransız yarı Japon olan Tamaki evlilik dışı olduğu için büyükannesi hep dışlanmaktadır.Grubun lideri aynı zamanda en safıdır Haruki'ye olan hislerini anlayamayıp Haruki'nin babası olduğunu ve bu yüzden boyle davrandığını düşünen biri ancak nasıl bu kafayla etkileyici konuşarak grubu kurduğunda hayret ettiydim.
Honey senpai 
Çok sevimlidir , pasta düşkünü ve peluş oyuncaklara bayılan biridir ancak bunun yanında  Japonya'nın en iyi karatecisidir .

Kyouyu Ootori
Grubun gizli lideridir.
Cok çıkarcı ve umursamaz görünsede aslında öyle değildir sadece egoist gibi davranan ama aslında egoist olmayan biri :)
Honey senpai'nin kuzeni
Takashi Morinozuka 
Honey senpai'ye çok düşkündür abi kardeş gibidirler .
Çok sessiz ,sakin ve pek konuşmayan biridir.

Ve tabiki de benim favorilerim haruki ve kouru Hitachiin 
Haruki kim oyunu oynayalım hangimiz Haruki ?
Bu oyunu şuana kadar tek kazananı Haruki .Çocukluğundan beri kimse bu ikizleri ayırt edememiştir ve hala öyledir bu yüzden kendilerini 
 Soyutlaştırmışlardır .
Hem.ayırt edilmek istiyorlar hem de ayırt edilemedikleri için mutsuzlar .
Bunları koymazsam olmaz !
(Hep ikizler)

Not : gifler alıntıdır.
Bir dahaki yazda görüşmek üzere :)

Yorumlar

  1. Ben de bayılmıştım bu animeyee :D Mangasını da öneririm, o da güzeldir :)

    YanıtlaSil
  2. Mangasını başlamayı düşünüyordum.
    Bunu dediğin iyi oldu :)

    YanıtlaSil
  3. Ouran'ı beğenmemek mümkün mü? Her karakterin ayrı güzeldi. En sevdiklerimden biri ama malesef live action'u aynı etkiyi bırakmıyor :(

    YanıtlaSil
  4. Sen izledin mi dizisini , ben izlemedim
    iyi ki de izlememişim :)
    Sevdiğim animelerin , mangaların dizi ve filmleri neden iyi olmuyor anlamıyorum ://

    YanıtlaSil
  5. bu animeye bayılıyorum. özellikle ikizlere. ^^
    o kadar eğlenceli karakterler ki. dizisini eğlenceliydi, ama karakterler açısından pek sevememiştim. mangası konusunda lee-chan'a katılıyorum, gerçekten güzel bir seri. :)

    YanıtlaSil
  6. İkizleri gerçekten çok tatlıydı onun haricinde ne başrol kızımız ne kadar zeki olsada o kadar odunsu ki pes dedirtti resmen :)
    Mangayada başlayacağım bi ara .

    YanıtlaSil
  7. ah, haruhi'nin o halleri beni bitirmişti.
    birde babası gözüyle yaklaşan tamaki...
    bu ikisi resmen gelmiş birbirini bulmuş.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kiss Me Tayland konusu

Sachiiro No One Room Konusu ve Yorumum

Cheese İn The Trap konusu ve yorumum

Birbirinden Alakasız 5 Soru Mimi

Mim : Gökten 3 elma düşmüş